Helgeeen!

image156

Började med såpbubbleblåsande med Chrissie,
såå mysigt så, såpbubblor is the shit! :D

Igår åkte jag till Söderköping med pappa,
Nea, Mirjam och Becka och hälsade på
gammelfarmor, och efter det åkte vi till Norrköping
och hälsade på farmor, en mycket trevlig
dag med mycket fika! Det är bara så tråkigt
att åka hem igen när man är där, önskar
verkligen att vi sågs oftare, för SÅ långt är
det faktiskt inte att åka..


Väl hemma i Flen igen så följde jag med hem till
Nea och åt supergod mat, sen var det meningen
att jag skulle hem till mamma och se ESC, men i
stället ringde Leif och frågade om jag ville åka på
rockabilly i malmköping, och det ville jag ju, och
mammsen också, så vi hamnade där och träffade
på massa folk som man inte alls ser så ofta, det var kul! Dessutom är det alltid massa snygga killar på rockabilly, jag spanade in två speciellt snygga som fick väldigt kreativa smeknamn - Snygg kille1 och snygg kille2! Får se om man ser dom nån annan stans i sommar, haha! ;D



Näähä, nu blir det snart tårta hos mammsen! Gott!!


Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för kommentar i min blogg.. Ja,pengar är väl inte allt,men vore ju kul att få göra nåt.. sen finns det ju massor man kan göra som kostar gratis,som tex att tälta.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback