Då bah, och vi bah!

Det är det jag menar! Det är fredag, jag sitter här och glor, jag har inte kul! Klockan 23 är det hockey, den ska jag i alla fall se! Fram tills dess ska jag filosofera över allt jag längtar efter just idag..

Det är typ..
- Att solen ska komma tillbaka, så jag kan bli mer solbränd!
- Urbans student!
- Tills min nya klocka kommer hem som ligger och väntar på mig i e-tuna!
- Få dricka kall öl på härlig uteservering!
- Dansa hela natten!
- Tills Erika hälsar på!
- Tills Älins anka kommer ut!
Och massa annat!



Tills det blir sommar på riktigt kan man ju roa sig med att se på några fina bilder från förra sommaren! Här kommer dom!

     
     
     
     
     

Ääääh, jag orkar inte ladda upp fler, ni orkar inte kolla på fler!
Herrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback