Vilken tur jag har!

Om du inte gick upp, hur skulle du då kunna ta dagens första kaffe o dagens första cigg?
hur skulle du ens märka om den nya dagen skulle bli bättre än dom andra om du inte ens gick upp o kände efter?
Ja, Älin har så himlans rätt! Varför tänkte jag inte på det själv? Hur kunde jag glömma bort det allra viktigaste, det vill säga dagens första kaffe och cigg! Oseriöst telefonsamtal med Erika hjälpte väldigt bra under kvällen där också, det gav lite framtidsvisioner, oavsett hur oseriösa de var! ;) Dessutom insåg jag att jag har verkligen världens bästa vänner, såna som stöttar och hjälper, som verkligen finns där oavsett vad som händer, eller om jag mår piss och är världens största gnäll-tant! Ni är fantastiska!

Annars är det helg, en väldigt lugn helg blir det! Idag ska jag plocka ner min lägenhet i små bitar, bära ner möbler och sådant till förådet så det är tomt här imorgon när det ska flyttas in nya möbler, wohoo! Det kan nog bli riktigt najs har jag en känsla av! Det behöver visserligen shoppas en bäddmadrass och ett toppskydd till resårbotten, men det har jag redan spanat in, så det är väl bara att ta sig i kragen och shoppa det när/om det kommer in lite pengar! :) Har dessutom råkat springa på riktigt snygga sängkläder som var riktigt bra pris på, så de ska jag nog slå till på, och verkligen se till att göra sängen till mitt palats! ;)


Men nu ska jag i alla fall ta och måla på mig lite mascara så man känner sig lite pigg och fräsh, sen blir det väl en promenad upp till ica!

Kommentarer
Postat av: Urban

Älin har überrätt. :)
Och snart kommer Thobias och rör om i Flen. *skrattar* Drömma kan man ju göra iallafall.
Kramar till dig Torsten.

Postat av: Carro

Nämen, har du skaffat nya möbler nu. Fan vad kul :) Upp med bilder sen när det är klart! :)

2008-03-17 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback