Vilken tillställning!

Amazon var fullproppat med folk, hur ofta händer det!? Vi fick till och med köa för att komma in, helt otroligt! :D

Jag skulle vara ofrivilligt nykter, men det ändrades ganska snabbt när Chrissie och jag anlände till mig och började dricka öl och minttu! Fy faan vad det är farligt gott med minttu! Jag brukar sätta min gräns vid 3 shots när det gäller sprit nu för tiden eftersom jag vet hur det brukar kunna sluta annars! Men igår blev det minst dubbelt så många! Dock mådde jag bra inatt, och är inte bakis idag heller, bara lite seg i kroppen! Men seg i kroppen bör man kanske vara när man dansat hela kvällen!? Vi lämnade dansgolvet två gånger, en gång för att gå till baren, och en gång för att röka, men annars dansade vi som tokar hela kvällen! Faan vad skönt det var, det behövdes verkligen! Idag mår jag mycket bättre och humöret är på topp! :)

Idag har vi mest sovit lääänge, sen åkte Chrissie hem, och jag gick till pappa och drack kaffe! :)
Nu ska jag strax ställa mig och baka muffins efter ett nytt recept jag hittat, och det ska vara noblesse i som får smälta i ugnen! Tror de kan bli ruskigt goda! :)


Avslutningsvis så bjuder jag på lite bilder från gårdagen!


     

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bilden på dej och Tobbe va fin..
Skulle bli ett fint par =)

2008-03-21 @ 21:32:19
Postat av: Torrben ;)

HAHAHAHA!! Fy faan va vi är bra! :D
När ska vi ut nästa gång? ;)
Då blir det Minttu igen.
Nästa gång tycker jag att vi ska vara ännu snyggare och bättre. :D
Kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback