Helt vanlig måndag!




Såhär ser jag ut när jag tar en cigg en helt vanlig måndag!








Och jag vill verkligen ha den här toppen!
(Det kommer ju aldrig hända, men önska kan man ju!)








Annars? Ja, idag fick jag det negativa beskedet som inte var annat än väntat faktiskt! Så vad gör man nu då kan man ju undra.. Ingenting? Det finns ingenting jag kan göra! Nu kanske jag äntligen kan få ge upp!? Nu kan ni inte säga att det finns några fler anledningar att försöka i alla fall!






Systeryster Helenan (http://helenan87.blogg.se) fyller år idag! GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

*snokar*

Postat av: Turban

Är inte vi lika långa? =S Det kunde ju jag sätta en slant på. Hur lång är du då? :)

ÅH, MUMINKEX! :D

2008-03-05 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback