Himla massa onödiga frågor!

Skriv ditt namn utan några A:n.

Sofi

Är du singel?

Jajjemen!
Vad är / var dittfavorit ämne i skolan?

Bild

Vad borde du göra just nu?

Sova?

Är du kär i någon just nu?

Noope!

Kan du blåsa bubblor?

Jarå!

Kan du nå dina fötter med raka ben?

Skämtar nån eller!? Nej, jag måste böja lite på knäna!

Kan du vifta med öronen?

Nepp!

Kan du skruva tungan?

Jovars!

Har du någosin velat bli läkare?

Nej

Tror du på Gud?

Nej

Har du någonsin velat bli brandman?

Inte vad jag kan minnas!

Vad drack du senast?

Det var nog mjölk!

Vad tittade du på senast?

Unhitched

Vem pratade du med senast på telefon med?

Rebecka

Vem ringde dig senast ?

Mammsen

Vem sms:ade dig senast?

Erika

Har du några tatueringar?

Nej (inte riktigt än)!

Har du rakt eller lockigt hår?

Det är lockigt (fast alltid plattat)!

Är du glad?

VÄldigt ofta!

Är du piercad någonstans?

Jajjemen (i naveln, näsan, och öronen)

Vad har du för planer ikväll?

Sova!

Hatar du folk som ljuger?

Asså, det är ju dumt att ljuga, men jag hatar väl ingen för det..

Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?

Jag föredrar killar som är sig själva!

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?

Som att det spelar nån roll vad de har för hårfärg?

Vad vill du bli när du blir stor?

Större!

Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?

Jovars

Har du någonsin varit helt förkrossad?

Ja

Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?

Jodå

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Det är bra (oftast)!

Tycker du om ditt liv?

Haha, ska jag svara på det!? Ja, men ändå nej!

Vad är din favoriträtt?

Oj.. Eh.. Jag vet inte :D

Vad är din favorit kärleksfilm?

Pretty Woman eller Dirty Dancing (vilka klassiker!)

Vad tycker du mest om i ditt utseende?

Mina ögon tror jag nog

Förlåter du eller glömmer du?

Förlåter, men glömmer aldrig

Har du mest kill- eller tjejkompisar?

Jag har nog flest killkompisar tror jag..

hur länge har du haft bloggen?

Oj jag vet inte.. Kan det vara 1,5-2 år?

Har du någonsin masserat någon?

Ja

Vad är du rädd för?

Alldeles för mycket saker

Har någon försvunnit ur ditt liv?

Javars

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?

Ja (och det försvinner tydligen aldrig heller)!

Önskar du att du var kändis?

Nej (det är nog mest jobbigt att vara det)!

Önskar du att du var kille?

Ibland!

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?

Det händer väl, beror väl lite på vad man är på för humör

Tycker du att killar borde få krama tjejer bakifrån?

Jovars (om det är nån jag känner, om en totalt främmande kille gör det skulle det nog inte uppskattas :D)


Kommentarer
Postat av: Nea

Kikar in o önskar en skön o härlig sommar! Loggar nu ut ca två veckor,så ni får ha det så bra,höres

kram kram

Postat av: Charles

JO det är grymt bra. Stan är skön och folket är härliga. Fasten man saknar alla flens vännerna så är det grymt bra. Det ända är väl inte att jobbet är så jäkla flashigt men man behöver ju inte stanna där hela livet.

2008-07-01 @ 19:41:18
URL: http://kallerormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback