Woop woop!

Det blev inga bilder igår kväll! Åkte och badade och åkte sen och såg film tills sent in på natten i stället! :) Ikväll blir det inte heller några bilder, är alldeles för seg!

Annars så var det en riktig höjdare med bad och film igår, åkte till Orrhammar med Thobias och badade, för att sedan hyra 2 filmer som vi kollade på hemma hos Arvid! Kunde inte ha blivit en bättre kväll! Så himla kul att bara göra nåt och inte sitta här hemma själv och glo!

Idag åkte jag och Elin till Katrineholm och köpte våra biljetter till Skogsröjet, så jävla nice att veta att vi har biljetterna hemma och är redo att dra iväg! Som Elin så fint påkekade i bilen så är det bara en månad kvar! Jag längtar! Fick även med mig en klänning(/topp) hem, superbra köp, den kommer användas mycket!
När vi kom från K-holm åkte vi vidare till Orrhammar och badade lite idag igen! Vattnet är sjuukt skönt, och det är så mycket härligare att bada där ute än vid Orrö (där man har hela backen full med publik om man vill ta sig ett dopp)!

Imorrn är det kalaaaas hos Älin som fyller år! Wohoo! :)


Kommentarer
Postat av: Guchie

Jodå ja accepterade dina åsikter. Va väl mer du som inte accepterade att ja tyckte att rökare va idioter. Ja kan lätt säga till mina polare som känner mig utan å innan att "fan vilken idiot du är som röker" å dom säger "jaa ja vet.." typ å dom förstår va ja menar. Men du förstod tydligen inte det. Anledningen till att ja slutade diskutera de va att de gick inte att diskutera med dig då du inte kunna acceptera min åsikt. Va du tycker om mig å mina kvällar ute på dans struntar ja i. Vill du tro att de är som du skrev så varsågod. :) Ja vet vad som är rätt och då orkar ja inte bry mig om andra tror annorlunda. Dom polare som jag umgås me mest och som känner mig bäst vet att jag inte är så som du skrev. Och ja känner väl lite mest att är de så som du ser mig så, tja. Din åsikt :) Ja accepterar den. Även om ja vet den är fel. :) Men åsikter behöver ju inte vara rätta. Det är bara åsikter och alla har rätt till varsin. Om du sen inte klarar av mina åsikter så är de ju faktiskt ingen som tvingar dig och läsa min blogg lr lyssna på mina åsikter. Lr hur :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback