Wooaaah!

Idag väcktes jag av att Cina ihärdigt plingade på min dörr! Klockan visade att jag redan hade sovit braa mycket längre än jag tänkt! Så det var bara att klistra på sig léendet och gå ner till mammsen och dricka kaffe! Jag upptäckte att det var ju faktiskt riktigt soligt idag, så efter kaffet passade jag såklart på att sola mig på mammas balkong en ganska lång stund! Efter den långa stunden blev det mat, och efter maten gick jag till mig igen och duschade och gjorde mig i ordning för att sedan åka med Cina och Göran till Nyköping i Pontiacen! Det är alltid gaaalet mycket folk på "onsdagsträffarna" i hamnen när det är bra väder!
Vi tjejor gick såklart runt och kollade på allt som finns runt omkring och inte bara bilarna, och shopping blev det också! Eller ja, jag shoppade inte, men Cina shoppade födelsedagspresent åt mig (visserligen är det 34 dagar kvar till födelsedagen, men ändå)! Jag fick en suupersnygg prydnadskudde med Marilyn Monroe på i nåt plastigt material!

Imorrn är det torsdag, då händer det ju inte mycket alls, fast jag tänkte kanske baka några muffins att ta med till Älin på fredag! Jag lovar inte att jag gör det, men det kan hända! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback