Wiwiii!

Pratar med älskade Erikan idag! Kom på att det inte är superlänge kvar tills hon kommer hit, och guuu vad jag längtar!!! Eftersom vi inte ses så ofta så känns det som en hel evighet mellan varje gång, men samtidigt när hon är här känns det som vi sågs igår! :)

Idag har jag och mammsen promenerat upp till Nea, där vi fikade och sen gick ut i skogen och plockade blåbär! Supertrevligt var det, och Mirjam är ju så helskön! Man kan inte låta bli att le när man är i närheten av henne! :) När vi kom hem igen bakade jag blåbärsmuffins (nästan de bästa muffinsen jag nånsin bakat), och sen drack vi kaffe och åt lite av muffinsen!

För övrigt har mitt högra öga varit svullet och gjort ont sen igår! Det är inte helt najs! Men jag hoppas det går över snart! Dock verkar det inte blivit bättre av den långa promenaden och skogturen. för nu är det mer svullet och börjar inta en rödlila färg! Knepigt, men jag hoppas det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för gårdagen,det var najs.. Bakade här med o det vart gott.. Ha det bra,kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback