Trött, tröttare, Torsten?

Uppstigning 05.00 igår, och avfärd mot Hälleforsnäs 07.15, och vidare därifrån mot Västerås och Power Meet! Men sjuttsingen vad kul vi hade! Gick mest runt hela dagen (man skulle haft en stegmätare igår)! Tyckte dagen gick så jäkla fort bara! Runt 16.30 nånting åkte vi ut från området och hittade oss ett ställe att äta på, och sen cruisade vi! Jääklar vad mycket bilar det var! Parkerade vid nåt som kallades Power Meet 2, där det också fanns marknad och grejjer, så jag och Cina gick och kikade på den, tror vi tog oss ända till Power Meet 6, så det blev en del gående på kvällen också! Runt 22 kom tokarna från Eskilstuna dit vi var, så blev det ett par öl (till), skitsnack och bus och såntdär! När klockan närmade sig 12 bestämde vi oss dock för att dra oss hemåt eftersom det är en bit att åka, och det tar ett ganska bra tag att ta sig ut ur Västerås eftersom vi var tvungna att åka med i cruisingen för att komma ut! Vet inte riktigt när vi var hemma i natt, men när vi kom hem åt vi korv med bröd, och sen stupade jag i säng!
Idag är jag inte aspigg, men det går nog över, tänkte inte göra så mycket annat än att glo på tv´n eller datorn ikväll, så det gör inget! :D

Bilder från gårdagen kommer säkert senare eller imorrn (när jag orkar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback