Sommar sommar sommar!

Uppdateringar är jag ruskigt dålig på just nu, men vem vill sitta inne i det här fina vädret och glo vid datorn!? Inte jag i alla fall! :)

Helgen har varit full av saker att göra! I fredags var jag på malmis och shoppade lite (dock inte till mig) haha! På kvällen uppträdde E.M.D, mmhm! Ehm, men dom var bra, kul att se! Hade väl hört typ tre av låtarna de spelade, men ändå, Danny är ju inte ful! ;D
I lördags morse hämtade pappa upp mig runt 08 och vi drog iväg till Ikea i Västerås! Ett soffbord blev det, och en hylla! Fick det i födelsedagspresent av pappsen och Nea! (Eftersom jag fyller år om typ 2 veckor!) Tacktacktack! :) Hemkommen från Ikea så var det bara att ta sig en snabb dusch för att sedan möta upp systeryster vid tåget! Vi försökte göra upp planer för kvällen, blev inte så mycket bestämt! Så Helenan gick till pappsen, och senare på kvällen möttes vi upp för att äta ute! Efter det åkte jag och Helenan och badade med Elin och Stefan! Försökte fortfarande komma på vad vi skulle hitta på på kvällen, skulle vi åka till malmis igen, eller gå på ett fömodligen folktomt Amazon!? Efter att ha haft lite sms-terror med "gänget" som festade blev det tillslut Amazon! Och ja, folktomt var det nästan, men det blir ju vad man gör det till, och vi hade skitkul, om man bortser från en enda.. Människa(?) som förstörde lite! Men ja, det är Flen, vad säger man!? Efterfest hos Robban med 'Hur fan visste du det?' och sen hem och sova! I söndags är väl enda dagen på helgen det inte hände mycket alls! Men då regnade och åskade det ju en hel del, så då ville man väl inte direkt vara ute!
Igår åkte vi ganska skapligt iväg till Malmköping och solade och badade hela långa dagen! Skönt så! Och jag lyckades få en del färg, så jag är nöjd! :)

Och nu börjar detta bli riktigt långdraget! :D Uppdaterar senare med lite bilder från senaste veckan! (Lördagens bilder kommer dock senare eftersom vi fotade med Helenas kamera, så hon måste skicka dem till mig först!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback