Sol sol sooool!

Och jag passar såklart på att njuta så mycket jag kan! Har suttit på mammas balkong och solat ett par timmar även idag! Såå najs! Är faktiskt lite brun nu (ja allså, jämnfört med hur blek jag annars är, för jag är garanterat fortfarande inte lika brun som "alla andra")! :D
Har även gjort chokladbollar idag som jag provsmakat lite av, och resten tänkte jag ta med till Älin imorrn! Jag skippade att baka muffins, jag skyller på att det är för varmt!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra nåt kul med håret.. Jag funderar på att färga lite av underhåret igen, dock inte ljusblondt, utan mer orange/blondt, så funderar jag på om man ska klippa lugg kanske! Det kunde ju vara snyggt! Nackdelen med det är väl att det är en jäkla massa jobb med det eftersom mitt hår är självlockigt, men det är jäkligt snyggt med lugg! :)

För övrigt är jag inne i en såndär sömnlös period igen, och jag vet inte varför! Jag är ap-trött på kvällarna, men så fort jag håller på att somna in vaknar jag till av att det börjar krypa i kroppen och jag måste vända på mig! Jätteknepigt!

Kommentarer
Postat av: emma

yeah, det blir kent o håkan imorrn! wohoo =D

men ja, dyrt som fan blev det..! tommy ska också med så det blev ju typ 800 spänn, men det är nog värt det! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback