Rubriktorka.?

Ja nåt sånt, jag kunde för allt i världen inte komma på nån bra! :D

Idag fixade mamma till mitt hår, nu ser det bättre ut i alla fall! Får dock inte tvätta det förren imorrn, men tror det blir helt okej när det får torka till sig och så!

Sen hämtade Jenny och Matte upp mig och vi for heeela vägen till orrö och Älin, där jag först kikade hur lägenheten blev tillslut (och den var ju kanooonsnygg), sen dracks det cappuccino, petades och hölls lite i Ebba, och sen blev det en promenad till snabbt och gott för att äta mjukglass! (Tyckte dock väldigt synd om Älin som var tvungen att bära på Ebba mest för hon inte ville ligga i vagnen, och sen inte fick äta sin glass för Ebba ville ha mat! Vi får ta en glass en dag nästa vecka innan, eller efter promenad så kanske det är lite lugnare!) :)

Imorrn är det full fart igen, fast med massa annat, och sen blir det nog sova tidigt eftersom vi tar bussen till H-näs runt 07.15, sen vidare med pontiacen/mustangen till västerås runt 08 på fredag morgon! Wowooo, har en känsla av att fredag blir en låång men rolig dag! :)


Herrå!

   

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Oh skicka bilderna till mig! Vi är hemskt dåliga på att ta kort på vårat barn.. Kameran bara ligger o gömmer sig i en låda..

2008-07-05 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback