Jag gjordet!

Ja det gjorde jag faktiskt, idag tog jag ur hårförlängningen! Väl spenderade pengar det där känner jag! Men men, nu har jag provat, och det där med keratin-vax förlängning var ingen höjdare! Det var trassligt, ramlade slingor, och var bara allmännt jobbigt! Så nu får mitt egna hår växa ut i stället (alternativt så får jag väl skaffa peruk :D)!

För utom det har jag haft tvättstugan, det var ju heller ingen höjdare, eftersom ena maskinen var trasig! Är det ingen annan i detta hus som ringer bovärden när saker går sönder!? För ett tag sen var det stopp i avloppet där nere, och sist var det centrifugen som var sönder! I ena torkrummet är det dessutom mögel längs med hela väggen och det luktar skit där inne! Jag hänger inte in nåt där i och för sig, men inga andra i hela den här längan verkar bry sig om att deras kläder och sängkläder luktar skit!? BLÄ!

Kommentarer
Postat av: emma

hej! jag har för mig att jag ska ha ditt hemnummer.. men vet ju inte om du har bytt eller så, det var ju ett tag sen jag fick det. du kan ju skicka det igen om du vill, så kan jag absolut ta och ringa. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback