Crap och så!

Ikväll var jag på bio med lillasyster Becka! Vi såg sex and the city, den är såå bra! I Me like! Har ju sett hela serien (flera gånger om) och får aldrig nog, och jag misstänker att denna film kommer hamna i samlingen och ses några gånger till den också! 

Annars så ser mitt hår ut som skit, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Mamma ska kika på det imorrn och klämma i några slingor till eftersom det lossnat några och eftersom det är glest på vissa ställen, plus att jag tycker jag har en väldigt tjock kant från mitt riktiga hår till löshåret.. Sen ska hon få klippa av det en bit också, eftersom det ser ut som crap i topparna! Suck.. Blir det inte okej ska jag gå i ide, eller så får jag helt enkelt ha håret i toffs för alltid! (Jag räknar inte ens med att bli snygg längre, bara att kunna visa mig ute!) Jag har nog aldrig haft så dåligt självförtroende någonsin! Vad gav jag mig in på!? 

I morgon eftermiddag ska jag i alla fall följa med Jenny och Mattias till Älin! Det tycker jag ska bli kul! Jag har ju inte ens sett lägenheten efter tapetsering och inflytt, så det är väl på tiden va!? :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback