Party!

Jag har hittat massor gamla party-bilder! Så här kommer ett blandat urval bilder från ca september 2006 till ca juli 2007! Hoppas ni får er ett gott skratt! ;D


           
      Porr?                    Sugen?               Mer porr?           Tattuering?


       
  Erika & Helena!              Erika & Jens!           Erika och okänd!


       
    Feminin?                Mupp?           Öl-mustasch?


        
     Jag & Johan!                 Jens & jag!                Jag & Johan!


       
           Dildo!                    Elda strumpor?       Borde vara tvärtom?


       
       Jätteglad?                Ännu mer porr?                Kärnan!


       
  Stränga lärarna!              Smiiiiiiiiile!              Snyggt läppglans!




Hohohihihaha, vem har sagt att det skulle vara normala bilder då? :P


Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha kärnan ja det får man inte glömma. Det är den som är hjärnan bakom alltid ihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback