When love and death embrace.

Ja vad var det egentligen att vara nervös över? Vi fick komma in i ett litet rum innan spelningen runt 20.15 tillsammans med lite andra vinnare, dit var det meningen att HIM skulle komma runt 20.30, men de var lite sena, så vi hann inte prata mycket alls med dom tyvärr, typ hälsa på alla, ta ett kort, och ta atografer, sen var det färdigt, gick alldeles för snabbt, och var stressigt som sjutton! Men ändå, jag har ju verkligen träffat dom på riktigt, och det var verkligen häftigt! ;) All stress innan vägdes verkligen upp av koncerten sen, som var heelt underbar! Jag älskar verkligen musiken, och Ville sjunger med en känsla som går rakt in i hjärtat! 

Jahaja, då har ni i alla fall fått er en uppdatering om det!
Nu ska jag ta och laga till en tacco-paj! Det ska bli ruskigt gott! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Vilken kväll! Hoppas ni hade kul,ni såg lite allvarliga ut på korten..men ni var kanske nervösa? Tror inte jag lyssnat på dom förut, har du nåt du kan skicka så man kan lyssna? Är ledig nu på månd, kan ni dyka över på en fika?
Ha det gott,kramiz

2008-02-16 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback