Vilket ljug!

Igår satt jag inte alls hemma och kollade på stjärnor på is (jag såg reprisen idag)!
Nejdå, jag var hos Robban och drack glögg, snackade skit och spelade spel! Det var hur trevligt som helst! Spelade Taboo, jätteroligt spel, men det gäller att ha ett bra ordföråd, och att ha huvudet med sig!
Natten avslutades med att kika på Transformers, faasiken vad bra den är alltså! Skulle kunna se den hur många gånger som helst tror jag!
I morse (läs runt lunchtid) bangade jag pizza-frukost, gick hem och kikade på stjärnor på is i stället! :)

Nu ska jag snart knalla till Ica och handla lite mjölk, kanske nåt godis också? :D

För övrigt önskar jag mig riktig vinter nu! Det är så grått och trisst och mörkt hela dagarna! Jag vill ha snö tack, så det blir lite ljusare ute, och så man kan krypa ner under en filt hemma med massa tända ljus och bara mysa! Mmm!

Kommentarer
Postat av: Carro

Angående spelet Taboo, det låter som ett spel man verkligen skulle flumma bort och förlora hur enkelt som helst :)



Transformers? Är det verkligen nåt att se? :s :)



Jo tack, riktig vinter önskas verkligen. Speciellt eftersom det snart är lucia och jul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback