Vilket expriment!

Jag exprimenterar faktiskt, med hårfärg! Jag bestämde mig för att bli blond igen, och ska även klippa mig vid ett senare tillfälle! Men blonderingen är på gång nu! Har kört två omgångar blekning idag, och har just nu en alldeles förtjusande gul/orange ton i håret! I morgon ska det i två omgångar blekningar igen, och efter det ska det i silver/skimmer-blondering! Det ni! Om jag inte tappar håret, och om färgen blir fin så kanske det dyker upp en bild här en vacker dag! ;)

I morgon är det nyår! (Som att nu skulle lyckats missa det!?) Har inte direkt hört talas om nåt galej eller så, så jag har bestämt mig för att laga mat och umgås med min mor i morgon, och sen vid 12-slaget gå och kika på raketerna på torget! Känns som att det blir en ganska lagom kväll, är faktiskt sjukt oinspirerad att festa i alla fall! Jag ska faktiskt inte ens dricka en droppe i morgon, för jag känner helt enkelt inte för det! :)

Hur ska ni spendera nyår? :)

Kommentarer
Postat av: emma

det låter mysigt. =)

för min/vår del blir det att snora sig igenom nyårsafton.. influensa är kul, framför allt nu när vi båda är inne på andra omgången. =/



puss!

Postat av: Carro

Försiktigt med håret! :p :D



Hm, av allt att döma verkar det som att folk har börjat tröttna på att festa järnet. Verkar vara många som ska vara hemma och ta det lugnt med familjen istället :) Så även jag faksikst... men det blir inte helt alkoholfritt för det :D

2008-12-31 @ 13:53:45
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback