Ska det vara SÅ svårt?

Jag kan inte komma på nån som helst passande rubrik, så det är tydligen SÅ svårt!

Det finns egentligen inte så mycket att skriva heller.. Har inte gjort mycket vettigt alls de senaste dagarna! Nånstans i mitt stilla sinne tänkte jag att de flesta är hemma och lediga i mellandagarna, så telefonen kanske faktiskt ringer nån gång.. Haha, jag trodde fel!
Sugen på att mellandags-shoppa har jag varit, men det verkade inte som nån annan har varit så sugen på det heller! Idag beställde jag i alla fall en suuupersnygg luv-tröja som jag spanat på ett tag! Hoppas den kommer snart, can´t wait! :)

I morgon ska jag i alla fall spendera dagen hos Nea och pappa, för farmor kommer dit! Det ser jag mycket fram emot! Förmodligen så blir det en del bus med Mirjam också! Känns som att det kommer bli en riktigt bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Himinen

ja vilken vän kan det vara;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback