Oj vad tiden går!

Det är redan onsdag! Den här veckan springer ju iväg! Vad har jag hunnit med att göra för vettigt då!? Ingenting!? Eller jo okej, jag tvättade ju i måndags.. Storstädade igår.. Har varit på morgonpromenad-fika-möte nu på förmiddagen.. Så jag har väl gjort saker då!
Men i alla fall, så börjar jag nu känna att julaftonen närmar sig alldeles för fort! Jag har ju två julklappar kvar som måste köpas, när ska jag göra det? Och framför allt, vad ska jag köpa!?
Jag tänkte ju även dona till lite knäck och kola, det kunde ju vara lite gott menar jag!

I alla fall, så ska jag vänta in posten nu (man kan ju få nåt spännande brev)!
Sen ska jag gå till gammelmoster och fika!

Kommentarer
Postat av: Carro

Knäck? Äh, det bränner alltid fast i kastullen :p :D

Postat av: ÄLIN

Jag tänkte ju mest för eran skull.. Om ni ville ha lite julstämning.. :) Ni får bestämma helt själva. Bara jag vet så jag kan planera lite i min tråkiga vardag. Ebba kan sitta själv för övrigt (för det mesta)

2008-12-17 @ 15:59:46
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Carro

I micron? Fusk-knäck! :p :) Och då är det ju bra om man ens har en micro :D

2008-12-17 @ 16:01:24
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Man känner sig lite gammalmodig när man inte har nån micro... typ alla andra man känner har en. Sen när man säger att man inte har nån så frågar de "Va! Har du ingen micro?!" :D Tror inte jag skulle få göra knäck i mamsens och papsens micro... de skulle säkert tro att jag skulle paja den med knäcken :D

2008-12-17 @ 16:07:57
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback