Men OM jag gjorde!

Ja ni kan ju tro att jag städade också! Inte bara sådär dammsög lite och så, nej då, det dög inte! Rensade bland massa papper och grejer, slängde saker som inte är så mycket att spara på, och rotade ut alla mina kläder! Det blev inte så mycket mindre kläder i garderoben efteråt, men det blev mer deprimerat humör i alla fall! Alltid nåt!? Det mesta i garderoben sitter inte riktigt som det ska.. Om det är för litet? Nej, snarare alldeles för stort! Men jag stoppar tillbaka det i garderoben, och tänker att jag kanske blir tjock när jag blir stor!? Eller nej okej, inte tjock kanske, då kommer ju kläderna vara för små i stället! Men jag kanske blir mindre pytteliten!?
(Ja men håll käften, jag får klaga för att jag är för smal, det är fan lika svårt att hitta kläder som sitter snyggt när man är för smal, som det är att hitta dem när man är överviktig!)

Ehm, jo men dåså!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Ja det går la bra. Ni får väl komma överens om vilken dag o tid...Så får du skriva en rad när ni har bestämt nåt! Men det blir ingevidare juligt. Kommer ni nästa vecka däremot så har vi julgranen uppe! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback