Mah!

Igår spenderade jag kvällen hos Elin, blev mest idol-tittande, prat om allt och inget, godis, popcorn och läsk, och lite yatzy! Det var niice!

Nu sitter jag här med julmust och undrar vad jag ska hitta på.. Tänkte nog kanske slänga mig i sängen och kolla senaste avsnittet av Desperate, har inte kommit mig för att göra det än!

Annars händer det nog inte så mycket mer, är ganska sugen på umgänge, eller film-mys, eller egentligen vad som helst.. Risken för att något sådant händer är minimal, så ikväll lär ni hitta mig framför tv´n, där jag sitter och kollar på stjärnor på is!

Herrå rå!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag hade tänkt att du o jag o Jenny skulle fika själva nån dag. För Sara o Pofi känner liksom inte dig så hemskt mycket. Sen trodde jag också att du skulle styra ihop nåt, eftersom det var du som frågade.. Men det är ändå ingen ursäkt. Jenny vill ju inte komma till mig ändå nu för Pofi kommer.Det blev hemskt rörigt o känns som jag är typ 13 år igen nu. SÅ. Och gud jag förstååår verkligen om du är less. Jag är också less på mig

Postat av: Carro

Äsch, jag missade Idol igår :s Men fick ju i alla fall veta vilka finalister det blev och det blev ju helt rätt :) Får inte missa finalen bara :)



Oh, julmust kan man inte dricka för mycket av :) Går jag upp i vikt är det bara för den sakens skull. Hehe :)



Desperate? Hm. Det känns som att jag är enda tjejen i hela världen som inte tittar på det, som totalt ratar det. Hehe :)

2008-12-07 @ 03:13:28
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback