Julklappar!

Åååh, så ska man önska sig en massa saker i år igen! Och det finns huuur mycket saker som helst som jag egentligen vill ha och behöver, men det är ju inte alldeles billiga saker, så det känns som att det vore helt och hållet onödigt att ens visa den listan för nån! Har dock kommit på lite billigare saker som jag faktiskt vill ha!
Till exempel så vill jag ha massa coolt scrapbooking pyssel, och sånadär hemarkiv (eller pappers-samlare eller vad de nu heter, ni vet som man kan lägga sina räkningar och så i) flera såna iaf, och bra guld och silverpennor vill jag ha! Pyssel och så, helt enkelt!

Hade möte i morse som gick bra, och nu mest är jag trött och fryser som minst hundra gnus! Jag ska nog äta en macka eller nåt, och sen lägga mig under en filt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som bra tips på julklappar.. hmm,scrapbooking vill jag oxå ha,typ...

Mirjam har lucia nu på fredag,tyvärr jobbar jag men du kanske vill gå?hör med din kära fader,klockan 8.Kram

Postat av: Carro

Hundra gnus? Vad tusan är gnus för nåt? :)

2008-12-11 @ 00:47:08
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

Gnus fryser inte så ofta. Speciellt inte om de är 100 stycken. Då kan de ju värma varandra!

2008-12-11 @ 12:18:01
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback