För övrigt...

...så fick jag lära mig av mamma att det jag önskar mig heter tidskriftssamlare! Alltså sånahär:

Just den där heter i alla fall Kasett och kommer från Ikea, men det är inte såå noga vad det är för några, bara de är fina! Bilden är mest för att visa vad det är jag menar att jag önskar mig! I alla fall så vore typ 3 stycken lagom! Jojo!

Och angående den dyra önskelistan, det är just den som är anledningen till att jag egentligen mest vill ha pengar, så jag kan stoppa in dem på sparkontot sen! Men "pengar är ju inte kul att ge", så klart, så jag får hoppas att det råkar ploppa ner ett par millar extra i fickan eller nåt en dag! ;) Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, eller hur, det där med ett par extra millar :) Drömma kan man ju alltid... om man inte råkar vara ensam vinnare med 13 rätt på styktipset eller vinner en jackpot nånstans... men det kan man ju behöva ett lycka till med...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback