En trevlig helg!

En tråkig deppig Lördag, som blev till en riktigt super-rolig kväll!
Jag och Elin bestämde oss till slut för att i alla fall gå på Amazon, fast vi skulle skita i det! Men oj vad vi gjorde rätt i att gå! Träffade massa roliga människor, drack lite öl, och dansade järnet! Det var det absolut roligaste jag gjort på mycket länge.. En del missöden blev det väl, men det får man räkna med! Kvällen slutade i alla fall med tvivel på Pontus egentliga läggning, och en trasig säng! Jag sov över i den trasiga sängen, och vaknade (egentligen alldeles för tidigt), av ett sms i min telefon, och att A´s telefon ringde! Jag hade ju sagt att jag skulle möta mamma och Cina för att gå på "julmarknad" här i Flen (det var ju inte så mycket till marknad precis)! I vilket fall så mötte jag upp dem på stan, efter marknaden var gjord, så tog jag mig hem och fick i mig kaffe så jag vaknade! Slöade ett par timmar, och fick sen sms av Nea som undrade om jag bjöd på lite kaffe, och det är väl klart jag gjorde, mysigt att dricka lite kaffe bara vi två och snacka lite skit!
Sen hann jag slöa en stund till innan Pontus och Tobbe hämtade upp mig för att åka till Elin och spela kort, kolla på film, äta godis & chips, och dricka glögg!
Den här helgen har alltså till större delen varit vääldigt lyckad! Den lär jag få leva på ett tag, så jag tar till vara på varje ögonblick!

Och imorrn ska det julfikas med Jenny och Älin! Guuu vad jag längtas! Har inte träffat Älin på vad som känns som ungefär hundra år! :)
På Tisdag sen ska de allra sista julklapparna inhandlas, och jag vet faktiskt vad jag ska köpa till de som är kvar nu! Känns skönt, och jag hoppas på att det inte är väärldens längsta köer och massor av folk, men jag hoppas nog förgäves!

Det här blev ett lååångt inlägg, men nu ska jag nog strax hoppa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej o tack för fikat,skönt att komma iväg en stund o göra lite vuxensaker.Ses på julafton!Spännande! kram

2008-12-22 @ 17:10:46
Postat av: emma

hej :) nej, något jul-lov har jag faktiskt inte, är ledig till och från i och för sig, men ska praktisera i mellandagarna o sådär. vi ska fira julen i bettna, men åker hem igen på annandagen. men jag ska se på om jag inte kan åka till flen någon dag i alla fall, även om jag avskyr stället haha

vi får höras och se, någon dag borde jag ju kunna pallra mig iväg. :)

kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback