Eller nåt..

Drömde så himla mysko drömmar inatt! Eller nej, de var väl inte mysko på nåt vis egentligen, mer realistiska. Jag vet att dagen kommer att komma, men ååh vad jag hoppas att den ligger lååångt fram i framtiden! Eller i alla fall att jag slipper se när det händer.. Blä, det finns så mycket jag egentligen vill säga, men jag kan inte.. Orden fastnar i halsen.

Ikväll händer det inte mycket, blir nog mest att kika på idol, i den snygga aftonklädseln för kvällen, mysbrallor! Måste man orka ha fina kläder på sig varje dag kanske? Nej just, och därför har jag haft mysbrallor på mig hela dagen idag! Till och med när jag gick till ica!
Idag kom förresten mina kort som jag hade beställt! Så nice! Nu ska det bara köpas album så man kan klistra in alla och dona! :)

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Carro

Du har inte funderat på att drömtyda? :D Det har jag precis börjat med, för jag drömmer så dåligt... och mina drömmar har blivit bättre efter att jag började med det :)



Var på barnkalas, så jag missade Idol. Men tycker i alla fall att rätt vann :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback