Duktiga jag!

Jag har ÄNTLIGEN slutat lata mig, och skickat in bilder från HIM och Chrissies student för framkallning! Det var ju ett tag sen bägge delarna, men det är så gaalet mycket bilder att jag har inte orkat gå igenom alla, förren idag! Det var riktigt kul att sitta och kolla igenom allt, vilka flashbacks! Vad kul vi hade! Både på HIM och studenten! Hade gärna gjort om de dagarna igen! :)

     

Annars så har Jenny och Mattias varit här idag med min nya bokhylla, blev niice! Så mycket mer händer inte idag.. Eller jo, jag ska ner till mamma och äta äppelpaj! Mmm!
Imorrn är det dags för möte igen! Och så var det med det! :)

Och för att bara berätta det så vet jag väl att grönt är snyggt, jag gillar grönt (skrev ju att jag ville ha det grönt)! ;P Vad jag menade var väl att designen är väl kanske inte så avancerad, men grönt är fint i alla fall! :D
Nu vet ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback