Tröttast!

Jag är heelt slut just nu och orkar knappt ens sitta upp! Dålig sömn i ett par veckor, och ett möte som inte alls gick som förväntat idag har resulterat i en jäkligt trött Fiian!
Efter det halvt misslyckade mötet var det bara att gå hem och ha tvättstugan, där nåt (som vanligt) var trasigt, nämligen värmefläkten i torkrummet! Nej men ringa bovärden igen då! Hoppas man börjar verka som en riktig gnälltant snart, för annars blir det tydligen aldrig nåt gjort, eftersom ingen annan (som bor i dessa 3 hus som delar tvättstuga) vet hur en telefon fungerar.
I alla fall så hämtade jag Mirjam på dagis idag (och ska göra även på fredag)! Vi gick hem och åt digistive-kex och sen myste och busade lite! Det om nåt kan lysa upp en för övrigt halvdålig dag! När jag sen gick och lämnade av Mirjam till Nea som kom med tåget fick jag dessutom suuuperfina blommor, och sen dess har jag varit trött, men väldigt glad! Tänk att nåt så pass litet som några blommor kan pigga upp så mycket och göra någon glad? Blommor borde man ge bort och få mycket oftare! Tuusen tack till Nea! :)

Nu tänker jag faktiskt bara lägga mig och halvstirra på tv´n tills jag somnar!
Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tack själv! Ja,en blomma piggar upp den bästa,hehe...

Ha det bra,puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback