Regnet det bara öser ner!

Igår var Helena och Jonas här och firade Min födelsedag lite i efterskott! Fick massa hemma-spa saker med badbomber, badsalt, tvålar, svamp, en oljebrännare, fina stenar, snäckor och doftljus! Det har jag ställt fint och gjort i ordning med i badrummet idag! Fint så! Man kanske ska passa på att ta ett långt härligt lyxigt bad ikväll då? :) (Ni glömde det där med sällskap i badkaret ju! ;D)
Jag har ju även ett paket ligger oöppnat som jag inte får öppna förrens Jenny kommer och hälsar på! Det är tur att jag inte är nyfiknast i heela världen? :D

Klipptid har jag fått, på måndag eftermiddag! Ny frisör, ska man vara nervös? Det är jag i alla fall! Det är ju liksom mitt hår som jag lämnar över i nån annans händer! Men jag har hört att han är superbra, så jag litar på det då! Egentligen så är risken väldigt liten att det kommer se sämre ut än det gör nu så!

Annars bara regnar det mest hela tiden! Usch vad trött jag blir! Men jag har hört att solen är på väg tillbaka, så jag hoppas att det inte är på ljug! Det behöver kanske inte bli så varmt att man knappt orkar vara ute, men lagom varmt och soligt tycker jag verkar jätterbra! (Verkar det som att jag är lite kräsen kanske?)


Nä, nu ska jag nog minsann ta mig en kopp kaffe och en cigg! Mmmm, me like!

Kommentarer
Postat av: Nea

Vet hur det känns att gå till en ny frisör, har väldigt svårt när någon "ny" rör mitt hår.. Men du blir säkert kanonsnygg! Har också hört han är bra,fat han ska visst sälja nu??

Ha det bäst! Ps,ska stå o sälja nere på loppis imorgon,kom dit vetja.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback