Oh lord!

Hej, jag heter Sofiia, och jag är en shopaholic!
Kanske inte hela tiden, men oftast! Det blev lite shopping igår, ett par jeans, ett skärp, ett linne och en fin liten topp följde med hem! Idag skulle jag följa med Elin och handla, dock skulle jag inte handla nåt, ändå hade jag en cardigan/kofta, en långärmad tröja och två linnen till med mig hem! Jag skulle aldrig vinna VM i självbehärskning, det erkänner jag!

Annars hämtade jag Mirjam på dagis idag igen, sen kom Elin upp, och efter det Nea och vi åt god mat, innan vi åkte och shoppade! Tack Nea för det kanonfina kortet och brevet/dikten du hade skrivit, det var väldigt fint! :) (Har dock inte tittat på den lilla lappen än, utan gör som det står och väntar tills jag tappar fotfästet!)

Imorrn är det äntliiigen dags för skogsröj! Jag har längtat ett tag nu!
Vädret ser ju också det ut att bli bra! Man måste väl dock ha med sig en jacka att ta på under natten, för då lär det väl inte vara så varmt misstänker jag! Har lånat Neas mygg-spray också så man förhoppningsvis slipper massa bett!


Är det inte lite knepigt att få till en bra avslutning på ett blogginlägg?
Jag säger väl kort och gott; På återséende!


Kommentarer
Postat av: emma

hahah, ja jo nåt sånt ;) (har ändrat det nu ;Þ)



ja, massa bra människor :) det här är ju en kurs utanför skolan, kurs o kurs är väl fel o säga också kanske.. hursomhelst så ska det bli jätte kul! det finns att läsa om "ellen" på rädda barnens hemsida om du vill kolla mer.



jadå, det har gått bra med flytten, vi trivs jätte bra! :) det vore jätte kul om du kom!! =D



kraam!

Postat av: Nea

Tack själv gumman,du vet var jag finns. Vet själv hur det är att tappa fotfästet,och komma till havets botten,men väl där kan man liksom inte komma längre ner,då är det bara upp till ytan igen som gäller o ta ny luft..

Som Doris säger, fortsätt simma....

2008-08-31 @ 13:43:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback