Nöjd så!

Jag fick ett ryck och ville göra om i min sovalkov! Och tror ni att jag kan låta bli att göra om när jag väl fått ett ryck? Nej. Eftersom jag och Elin hade bestämmt att vi skulle hitta på något idag så erbjöd jag henne att få hjälpa till, för jag behövde vara hemma eftersom jag väntar besök från herr bovärd (som för övrigt inte dök upp)! Elin kom och vi bar ner den gamla "sängramen" i källaren, och i stället tog jag upp smides-gavlar från Nea som låg där nere och som hade samma mått som den gamla! Tji fick jag, för den var minsann för lång för min sovalkov, men efter lite möblering och fix och trix så ställde jag i alla fall in den på längden i stället, så nu kommer jag faktiskt in i garderoben som tidigare var blockerad av sängen, och kan alltså äntligen få undan alla mina kläder! Jag hade dessutom ingen fungerande sänglampa förut, så jag och Elin tog oss en tripp och köpte en ny (som är såå snygg)! I helgen ska pappa hjälpa mig att borra upp en hylla och ljuslyktor där inne också, så efter det kommer ni få se bilder på det hela! Och på tisdag när jag har kalas ska gammelmoster Birigt faktiskt få se min lägenhet för första gången (jag har inte släppt in henne här tidigare)!

Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Nea

Vilka smidesgavlar?? Nu vatt jag nyfiken.. De som becka haft el?+

2008-08-05 @ 20:21:32
Postat av: Nea

Kika in här o bli medlem, så kan man få gratis smink!!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=6011

2008-08-07 @ 11:59:36
Postat av: Nea

Postat av: Nea

Hej,jo vi hade det bra,helt underbart.Jag sparade 500 kronor varje månad i ca 8 månader.Själva resan kosta bara 1500 kr sen kosta hotellet 1900 så det vart ju ganska billigt.Visst,man kan handla en del där,vi handla inte så mycke kläder utan var där mest för upplevelsen.. fast nåt minne är ju´kul att ha med sig hem.Kram

2008-08-07 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback