Fullt ös!

Det har det i alla fall inte varit i helgen för min del!

Spenderade fredagskvällen uppe på Brogetorp hos Nea och pappa, först med god middag och sen var jag barnvakt till Mirjam! Trevligt så! :) Igår hände det absolut inget alls! Början av den nya veckan lär dock bli innehållsrik! Imorgon bitti kommer pappa och hjälper mig borra upp min hylla och mina ljuslyktor, och på eftermiddagen kommer Jessika och Alexander och hälsar på! Det ska bli såå kul, de träffar man tyvärr inte allt för ofta! På eftermiddagen ska jag även ha Mirjam här en stund! På tisdag ska det kalasas med glass, jordgubbar, blåbär, muffins och bullar! Finfina grejjer! (Och för er som kommer så fikas det hos mammsen, eftersom det är lite ont om plats att ha kalas hemma hos mig!) På onsdag ska det kalasas igen, eftersom Helena och Jonas kommer då! Mycket fika blir det, men jag klagar inte! (Alla vet väl att jag älskar fika!?)

Nu ska jag diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback