De där segrarna!

Som gör att jag i stället mår ännu värre ikväll. Jag vet att det är de små segrarna som räknas, men det är också dom som gör att jag mår sämre en stund efter.. Dock inte så lång stund ikväll tror jag, det går nog över snart. Och det var värt det, varenda sekund av att faktiskt leva lite gör att det är värt det att må pest en stund. Om det är vad som krävs för att jag faktiskt ska kunna leva, så kan jag också leva med att må såhär nån dag efteråt. Ikväll har det varit överkomligt, och hittills har jag klarat det själv, och tänker klara det själv resten av natten om det är så.
Det är dom små segrarna som räknas, jag måste bara förstå det också.




And I don't know,
I could crash and burn but maybe
at the end of this road I might catch a glimpse of me.
So I won't worry about my timing, I want to get it right.
No comparing, second guessing,
no not this time.

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja,vad ska jag säga.Du fixar det!Vet att det är jobbigt ibland,ångesten och självdestruktiviteten och bara känslan att man inte mår bra,men man vet inte hur man ska ta sig ur det.. Eller man vet,frågan är bara hur..

Har själv haft en jobbig natt,mår inte bra idag,men man får ta en dag i taget,och försöka ta sig igenom de små segrarna för att sen komma till de stora! Vi fixar det!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback