B-day!

Jajjemen, nu är man ett år äldre då! (Men inte ett enda dugg klokare!? :D) Tack alla för era sms/mail osv! Och till er som varit här för paketen och trevligt sällskap såklart!

Känner mig mest svullen och seg nu efter allt fika idag, men ändå sitter jag här och slösurfar med en kopp kaffe (av kaffet jag fick i present, och bryggt i den nya kaffebryggaren jag också fått i present) med en rollo i munnen (som jag även den fick i present)! :) Ni hör ju själva, det var ändå bara 3 av presenterna, och dom är ju kanooon!
Ikväll borde jag kunna sova, hoppas hoppas hoppas! Jag har varit inne i en period då det varit dåligt med sömn nu igen, men jag känner mig verkligen seg nu, så då vore det väl faan om man inte kunde somna sen!
Imorrn ska jag nog gå upp på "stan" och beställa klippning, fick ett presentkort, och det behövs verkligen klippas, det ser förjäkligt ut just nu mitt hår!

Men nu ska jag ta en till rollo! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tack själv för fika o trevligt sällskap.Använd nu din nya eu-tröja o väska,hehe.. Hoppas du får användning av dina nya möbler många år till. Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback