Annat och bilder!

Dom säger att det är de små segrarna som räknas, och igår gjorde jag många små segrar över mig själv, trotts att jag inte mått så bra under dagen gjorde jag mycket saker som jag annars inte gör! Och jag måste säga att det gjorde det väldigt bra! Det kunde blivit betydligt värre!

I alla fall så blev det tillslut lite förfest(?) hos mig igår med Arvid och Robban, innan vi tog bussen till Katrineholm och Pontus! Hos Pontus var även Elin, så vi hade så trevligt så, med "Jag har aldrig"-spelet och diskussioner om det mesta! Vi begav oss ganska tidigt tillbaka till Flen inatt, och så var det med det! :D



Nu ska ni få lite bilder från veckan som gått!
(Måndag - Kalas! Tisdag - Kalas! Och gårdagens fest!)

     

     

     

   



Klart slut!

Kommentarer
Postat av: Nea

Fina bilder! Alla små steg är viktiga för att lyckas gå de stora stegen! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback