We told you!!

image100
Jomen visst vettu.

Dala här, den junioraste av dom. (Det är ett ord, håll käften!)
jag får väl ta på mig ansvaret för de här bilden, det är jag och inte Kalle, som det annars ser ut precis som. Period!!


Det är inte alls som det ser ut, den här hångelbilden på mig och Arvid.
Jag skulle aldrig göra nåt liknande, trots att hans läppar är alldeles körbärsröda och svullna av åtrå.
Eftersom jag älskar min flickvän.
Dessutom skulle hon spöa mitt arsle både hitåt och ditåt om hon såg den här bilden utan en bra urs... förklaring, menar jag.
Arvid vet hur jag menar, eller hur?
Jag menar, farbror Laktosintolerant och allt.

Nu är det läge att ta turken i munnen, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den fatta jag inte... det e jhu två killar? har du flickvän ?
Nu e ja inte med... hehe...
Faster

2008-04-05 @ 23:16:43
Postat av: Sofia

Hehe, det är inte jag som skrivit inlägget, utan en av killarna på bilden :)

2008-04-06 @ 00:53:26
Postat av: Josse

konstigt att hans ens har flickvän.
stackars hon.

2008-04-06 @ 14:55:54
Postat av: Urban

HAHAHAHAHAHAHA!!!
Awsome.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback