Satteh!

Älin ringde och väckte mig idag en stund efter 9, och sa att det var soligt! Yeeei, sprang upp och kollade ut genom fönstret, och mycket riktigt, det var alldeles blått på himlen! Så Älin traskade hit, och jag pysslade på mig lite kläder och hann kika datorn en sväng innan hon var här! Då hade jag fått fina samtal! MSN är rooolit! Kolla bara på Älins fina samtal:


ÄLIN säger:

örru!

ÄLIN säger:

det är tokblått på ena sidan av huset idag iaf

ÄLIN säger:

vakna din bajskorv

ÄLIN säger:

det är farligt att sova för länge. det kan resultera i att du blir pigg



Så skulle vi äntligen få sola, vi som har väntat så länge! Trodde vi ja! Det var någon som lurade bort solen och plötsligt var det massa moln ivägen! Så vi spelade massa yatzy i stället! Vi satt på balkongen i ca 20 minuter varav det var soligt ca 5, resten av tiden satt vi mest på trotts fast det var lite kallt! Menneeh, vi får väl hoppas att det blir sommar snart då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback