Nya gardiner!

Eftersom de varit här och bytt fönster passade jag på att sätta upp nya gardiner när jag satte tillbaka allt i fönstret! Och så hittade jag i skåpet ett par sprillans nya vita gardiner med röda mönster från ikea som jag fick av Nea när jag just flyttat in här! Och jag har aldrig använt dom, eftersom de mörka lila jag har passar så bra här så jag bara tvättar dom och sen sätter upp som igen! :D Nu kanske inte just vitt och rött är den allra snyggaste färgen i mitt fönster upptäckte jag, men äsch, nu får de faktiskt sitta kvar! :) Jag bjuder på en bild! Syns inte skitbra, men ändå, ni ser ju lite! :D

image105


Kommentarer
Postat av: Nea

Vart ju assnyggt.. kul med lite förändring,kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback