Hektiskt!

De senaste dagarna har varit sjuukt hektiska, men roliga också! Har varit hos gammelmoster Birgit i onsdags och igår! I onsdags för att förbereda inför kalaset som hölls igår för att Birgit fyllde 80! Var hos Birgit runt 9.30 igår, och kom inte hem förren ca 22.30! Det var mycket folk, och knappt en lugn stund, men samtidgt så kul! Fick träffa så mycket släkt som man inte träffat på alldles för länge, så det var verkligen trevligt! Stupade och slocknade nästan direkt när vi kom hem igår, men är ändå seg i både kroppen och huvudet idag!

image103


Egentligen vill jag åka till Norrköping ikväll sen och kolla på Nifters, men så blir det ju inte! Ingen vill åka med mig, och jag kan inte ta mig dit! Crap! Så det blir väl att slänga sig i ett bad sen, och sen sova eller nåt! Eller okej, jag ska se hockeyn också såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback