I brist på annat att skriva?

FÖR 10 ÅR SEN
1. Började jag i 6an!
2. Träffade jag två av mina idag bästa vänner!
3. Sjöng jag i kör!


FÖR 5 ÅR SEN
1. Hängde jag på vattenskidklubben!
2. Hittade jag på massor hyss med Älin!
3. Flyttade pappa ut!

FÖR 3 ÅR SEN
1. (3,5 å sen) föddes Simon!
2. Tog jag studenten!
3. Var jag och såg Kent på stadion med Emma och Lovisa!


FÖR 2 ÅR SEN
1. (2,5 år sen) föddes Mirjam!
2. Mådde jag inget vidare och var sjukskriven!
3. Försökte jag ta hand om mig själv!

FÖR 1 ÅR SEN
1. Var jag tillsammans med A!
2. Festade jag troligtvis varje helg!
3. Planerade jag flytt!


FÖR ETT HALVÅR SEN
1. Flyttade jag till flen!
2. Tröttnade jag på flen!
3. Längtade jag efter sommaren!


FÖR EN MÅNAD SEN
1. Hjälpte jag Helena och pappa att flytta!
2. (och lite till) fick jag veta värsta hemligheten!
3. Fyllde min syster Rebecka 15!

IGÅR
1. Farsdags-fikade jag hemma hos Nea!
2. Lessnade jag på snö!
3. Åt jag middag hos gammelmoster Birgit!


IDAG
1. Har jag städat!
2. Var jag på dåligt humör (men det gick över)!
3. Har jag pratat med Erika i telefonen 1 timme!

IMORGON
1. Ska jag umgås med Älin!
2. Måste jag plugga!
3. Ska jag prata i telefon med Erika igen!






Spännande va? =D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Är du månne medlem på Buffyforum? ^^ Listan ser mycket bekant ut. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback