Vecka 7.

- Tomorrow.

Ja jisses, imorrn är det då dags, FLYTT!!!
Var och hämtade nycklarna till lägenheten idag, och var där en sväng och kikade! Det är verkligen en fin lägenhet, med nya tapeter och allt! Super-fräscht! :) Men det är lite blandade känslor i kroppen just nu.. Ska bli såå kul, men samtidigt är jag fruktansvärt nervös.. Men det kommer nog gå bra.. Får vi hoppas! :)
Ikväll lär jag få vara uppe och packa, men det är inte SÅÅ mycket kvar nu.. Eller jo, massor! Men jag hoppas det går snabbt! ;D Har egentligen inte alls tid att sitta här, och hade jag haft ett val hade jag faktiskt allra helst varit ute och festat lite med Stefan och Helena.. Men jag tar igen det nästa helg.. Och helgen efter det också! ;)

Nähä, om man skulle ta och fortsätta packa kanske?
Så kanske jag hinner få sova i nån timme innan jag ska upp igen och slita! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback