Första gången

Ja jisses, så skriver man här för första gången då.!
Jag fick för mig att jag skulle ha en "såndär blogg", för det har ju "alla andra" (ja, sånt är viktigt förstår ni). :D
Så sitter jag här och ska skapa en blogg, och upptäcker till min fasa att mitt underbart vackra och orginella namn "fiian" är upptaget! Så jag sätter mig och provar olika smeknamn, och när jag tillslut hittar ett som faktiskt funkar så visar det sig att "denna e-mail är redan registrerad." Så jag provar logga in med min mail, och lösenordet jag använder nästan överallt, och se på den då, där var jag! Och det var jag som hade tagit mitt underbart vackra namn "fiian", för tre månader sen, och råkat glömt bort det! Lyckat! ;D
(Och nej, jag är inte senil, inte riktigt än! :P)

Så sitter jag nu här mitt i natten och svamlar på MSN om allt och inget ungefär..
Men mest svamlar jag med Stina, om den där kryssningen som det är dags för på lördag!
Det kommer att bli alldeles toppen, det vet jag! Men jag är nervös ändå, det bara är så!
Och massa saker har jag kvar att göra också! Måste göra en liten lista på vad som ska packas ner, så måste jag tvätta, och sen packa efter det! Men äh, jag gör det på fredag.! Vet ju ändå vad jag ska ha för kläder och så med mig och på mig, så det är ju bara att packa ner det när det är tvättat.. :)

Men i morgon ska jag i alla fall dra iväg till frissan och klippa mig och färga håret och så!
Sköönt att få det gjort, känns som det verkligen är på tiden! Börjar bli alldeles blond under det mörka! ;D


Nej nu är det väl kanske sovtajm snart..? I vilket fall som helst ska jag sluta skriva här!


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback